Osobní koordinátor po celou dobu léčby

Všechny koordinátory našeho Klientského servisu spojuje jeden cíl: poskytnout pacientům a jejich rodinám maximální podporu.

Koordinátoři Klientského servisu vás provází léčbou od prvního kontaktu, přes procedury a kontrolní návštěvy, až po její ukončení. Stejně jako vás léčbou provází váš osobní ošetřující lékař, máte i svého koordinátora Klientského servisu, na kterého dostanete přímé telefonní číslo.

 S čím vám pomůže váš koordinátor Klientského servisu?

  • Zajistíme posouzení vaší zdravotní dokumentace našimi odborníky.
  • Objednáme vás na potřebná vyšetření a vstupní konzultaci s lékařem, který s vámi probere všechny podrobnosti.
  • Vyřídíme za vás kompletaci a odeslání podkladů, nutných ke schválení léčby zdravotní pojišťovnou.
  • Podle pokynů lékařů vás objednáme na všechna potřebná vyšetření a lékařské kontroly.
  • V případě, že by vaše žádost na zdravotní pojišťovně nebyla vyřízena kladně, společně posoudíme všechny další možnosti a nalezneme pro vás to nejlepší řešení.

Možnost ubytování během léčby

Pro všechny pacienty, které u nás čeká ozařování a jsou zdaleka, jsme ve spolupráci s Nadačním fondem pro protonovou terapii a Hotelem Duo připravili možnost zvýhodněného ubytování. To mohou pacienti spolu s jednou blízkou osobou využít po celou dobu léčby. Moderní hotel s vlastní zahradou a restaurací, s možností procházek a nákupů v blízkém okolí, se nachází pouze 3 km od Protonového centra.

Seznam míst, která doporučujeme k ubytování během léčby v Protonovém centru, naleznete zde: Ubytovani pro pacienty v lecbe

 

Pomůžeme vám,
jsme tu pro vás

Volejte bezplatně a diskrétně na telefonní linku

+420 222 999 000

a nebo nám napište krátkou zprávu, ozveme se vám zpět.